39a. Edició Trofeu Ciutat de Reus
Com és tradicional, el Club Natació Reus Ploms dóna la benvinguda a l’estiu i complementant al Trofeu Ramon Barrera celebrat dissabte passat per les categories menors organitza el proper dissabte 13 de juny el trofeu Ciutat de Reus de Natació a la piscina olímpica de 50 metres.
Enguany arriba la 39ena edició del prestigiós Trofeu Ciutat de Reus i aplegarà nedadors de la Federació Catalana de Natació, en un jornada en que les proves seran ja la darrera oportunitat per a molts de fer mínimes o millorar-les de cara als campionats de Catalunya i Espanya d’estiu.
Us animen a participar en aquesta jornada de natació que és ja un clàssic de la Federació Catalana de Natació pel mati a partir de les 10.00 i per la tarda a partir de les 16.00.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!