Bon paper de la Comissió de Natació al 38è. Trofeu Nadal i 19è. Trofeu J.F. Reyes del C.N. Tàrraco

Quan s’acosta el Nadal és tradició que els nostres apreciats amics del C.N. Tàrraco ens convidin a participar al seu Trofeu de Nadal i J.F. Reyes. Un any més hem pogut gaudir de la celebració d’aquesta competició basada en proves de 25, 50,100 i 200 metres en l’estil crowl, a més enguany, també s’han dut a terme proves de repesca benjamina. Aquest trofeu és per als nedadors de les nostres comarques molt entranyable ja que ha significat durant dècades el bateig en l’ambient de la natació de competició.

Enguany els resultats aconseguits pels nostres nedadors ha estat més que destacables doncs han pujat pràcticament a tots el podis.

trofeu nadalinteriorescalada

Equip de relleus format per, Anna Giménez, Adrià Cabello, Marina Martínez, Marc Martos, Míriam Ciurana, Manel Gil, Lídia Claro i Adrià Gil

Les posicions de podi aconsseguides són: 

38è TROFEU NADAL

PREBENJAMI FEMENI

-3era plaça – XÈNIA CRIVELLÉ

BENJAMÍ FEMENÍ

-3era plaça ANNA GIMENEZ

BENJAMI MASCULÍ

-2ona plaça ADRIÀ CABELLO

ALEVI FEMENI

-2ona plaça MARINA MARTÍNEZ

-3era plaça ALBA GIRÓ

ALEVI MASCULI

-3era plaça MARC MARTOS

JÚNIOR FEMENÍ

-3era plaça MIREIA GIMÉNEZ

ABSOLUT FEMENÍ

-1era plaça LÍDIA CLARO

ABSOLUT MASCULÍ

-3era plaça ADRIÀ GIL SORRIBES

19è TROFEU J.F. REYES ( relleus de 8X50 mixtes )

-2ona posició CN REUS PLOMS

Agraim doncs un cop més l’hospitalitat del nostres amics del C.N. Tàrraco i el seu recolzament.

 

Jordi Martos Guiu

( Responsable de comunicació Comissió de Natació )

22/12/2012

 

1 resposta
  1. Angel Cabello
    Angel Cabello says:

    Felicitats a tots els competidors, entrenadors i arbits, i a veure si les bones qualificacions serveixen per que la direcció del Club prengui les mesures oportunes per millorar l’estat de les piscines tant per els competidors com per els socis en general, recordem que el nom d’aquest club és: CLUB NATACÓ REUS PLOMS.

    Bon Nadal a tothom !!!

    Respon

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *