El ZAMAR 2000 – Ploms Salle Reus – Sènior Masculí “A” es recupera de l’última derrota

El Ploms-Salle va recuperar el camí de la victòria després de la derrota de la setmana passada. La seva víctima: un AESE que venia de guanyar el líder i estava en ratxa ascendent (74-62).

En el salt inicial, van faltar alguns dels jugadors locals per lesions i això va provocar que el Ploms-Salle no sortís al seu habitual nivell, fluixejant en defensa i veient-se  superat pel joc físic del AESE. Això va provocar que es perdés el primer quart.

En el segon quart, l’equip local va millorar i va aconseguir un parcial favorable.

El pas pels vestidors va servir als del Ploms-Salle per recuperar el seu joc habitual, arribant a aconseguir diferències de fins a 16 punts a favor. A partir d’aquest punt, els locals només van haver  de gestionar les diferències en els últims deu minuts per assegurar-se  la seva victòria.

Amb aquest resultat, el Ploms-Salle aconsegueix seguir a l’estela dels equips del capdavant i continuar la seva lluita per acabar la temporada en els llocs  privilegiats de la classificació.

Parcials: (15-20), (22-15), (24-11), (13-16).

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *