Els atletes cadets obtenen molt bons resultats
Molt bons resultats dels nostres cadets.
Van començar els 3000 m.ll. amb l’Andrea Bernal on va estar al capdevant de la majoria de la cursa, acabant en una 3a posició i pas a la final.
Després en David Fort als 1000 m.ll. on va quedar 1r, amb pas a la final i com a premi per la marca aconseguida, ha estat seleccionat al trofeu federacions que se celebra aquest proper dissabte a Cartagena.
A mig matí en Roger Gavaldà va córrer als 100 m.ll. on va fer marca personal i passa a la final.
Tot seguit també als 100m.ll. però femení, la Kelly Almeida va passar a la final i la María García va fer un paper molt digne per ser cadet de 1r any.
Abans d’acabar la jornada de matí l’Àlex Cruset va córrer els 300m tanques on va fer millor marca personal i passa a la final.
Ja a la jornada de tarda, l’Àlex Cruset va córrer la complicada cursa dels 100m.t. realitzant marca personal i passa a la final.
En Karem tot seguit va córrer els 300m.ll. on va patir de valent (un gran premi anar-hi, doncs va començar a entrenar el gener).
I per acabar l’Anna Odena als 300m.ll. va millorar marca personal i passa a la final i Kelly Almeida també als 300m.ll. va aconseguir marca personal que representa mínima pels campionats d’Espanya i passa a la final.
Ànims, ara a entrenar força per recollir bones marques el proper 26 de juny a les pistes del Prat de Llobregat a la fase final del campionat de Catalunya.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!