Aquest passat dimecres s’ha realitzat el Clínic d’Iniciació amb la participació de patinadores del Club Gimnàstic de Tarragona, Club Patí Jove Salou, Club Patí Riudoms i Club Natació Reus Ploms.
El nostre agraïment a la Federació Catalana de Patinatge per fer-nos confiança i a tots els familiars de les patinadores que ens van ajudar en l’organització de l’esdeveniment. Gràcies!
I especialment la nostra felicitació a totes les patinadores pel seu esforç i determinació. Endavant!

Qui som ?
El Club Natació Reus Ploms és una associació esportiva definida al servei de l’esport, sense finalitat lucrativa.
Els nostres objectius bàsics són la promoció, l’ensenyament i la pràctica de diversos esports, amb caràcter no professional, especialment la natació.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!