Sessió informativa pel voluntariat del Campionat del Món de natació BCN 2013
El proper 15 de febrer a les 19.30, a la Seu Social del Nostre Club, tindrà lloc una xerrada informativa oferta pel departament de Captació de Voluntariat pel Campionat del Món de Natació que s’organitza a Barcelona el proper estiu, concretament des del 19 de juliol fins al 4 d’agost.
Serà una sessió informativa adreçada a tots els interessants en inscriure’s com a voluntaris, també als que ja estan inscrits doncs aquesta sessió serà equivalent al curset de Formació necessari per realitzar les tasques que requereixi l’organització. Tanmateix hi podran assistir totes aquelles persones a les que els interessi aquest esdeveniment. La sessió va dirigida als majors de 16 anys.
Us hi esperem.
Jordi Martos Guiu
( Responsable de comunicació Comissió de Natació )
01/02/2013
Es possible inscriure’s encara com a voluntari? realitzar la sessión informativa?
moltes gràcies
Bona tarda,
Premi el següent enllaç, http://www.bcn2013.com/ca/fes-te-voluntari-aqui ,ompli el formulari i es posaran en contacte amb vostè.
Atentament,
Comissió de Natació del CN Reus Ploms